tisdag 4 juni 2013

Dödens trötthet

Att jobba två dagar, vara ledig två dagar, jobba en dag vara ledig två dagar vore guld alla veckor alltid! Men så ser det i alla fall ut denna veckan. Har jobbat mina två första dagar, jag har alltså bara en dag kvar på denna vecka - redan! Men först två dagar ifrån jobb. 

Jag har kompat ut hela morgondagen (hade tydligen 26 timmar att ta ut, har man jobbat över mycket den här terminen eller?!) för att jag ska till Köping och spela för Ullvigymnasiets nya studenter. Det är för övrigt 94orna som springer ut i år. 1994!!! Its insane! 

Sen ska jag och Bissegubben på lite kalas på kvällen, men eftersom jag ska spela i Köping igen på torsdag för att det är nationaldag då så blir det nyktert för min del. 

Sen jobb på fredag, blir stängning men ändå kort dag. Nu när det är sommartid så ska vi dra bort 45 min i veckan på vårt schema. Jag ska därför jobba 10.15-17.45 med 30min rast. Inte så pjåkigt! :) sen på middag hos mamma och pappa. 

Sen på lördag ska jag på dop :) lilla Jennifer! 

Jag har med andra ord fullt upp fastän jag har ledigt :) och så ska jag ju så klart lyckas klämma in lite träning däremellan också. 

Idag har jag förresten lämnat blod. Det gick inte alls lika smidigt som vanligt. Har varit dötrött hela dagen, dåsig. Har typ känt mig grå. Haft asont i armen och inte velat någonting. Men det har varit för en god sak så jag är ändå nöjd. Hoppas på att få må bättre i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar