måndag 22 april 2013

Födelsedag

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag (och min kusins).

Och vad händer? Jo, jag får vara hemma och bädda ned mig i soffan eller sängen för jag är så otroligt förkyld, kan knappt andas och är jättejättejättesnorig. Typiskt! Men kände av förkylningen redan i onsdags, så misstänkte att jag skulle bli dålig. Men jag mådde bra hela helgen och festade på, så antar att jag får skylla mig själv lite. Men jag har i alla fall tittat film och ätit lite lchf-tårta, så jag kommer nog vara på benen snabbare än jag själv anar ;)

Jag tittade precis på James and the giant peach, eftersom jag mindes boken från när jag var liten. Men måste säga att den inte var i det bästa laget. Den får en persika av fem... Tim Burton har verkligen gjort bättre ifrån sig förut.

Min Bisseman var hemma och vände typ i dörren. Han kom hem tidigare än vanligt, bytte om, kollade internet och stack igen. Jag fick i alla fall en puss och ett "krya på dig grattis på födelsedagen" sen tog han på sig skorna och gick ut. Så antar att han är ute och fixar nånting ;) spännande!

Jag är så trött och hela huvudet känns som en stor slemklump, så nu ska jag sova lite tror jag! Bort du dumma förkylning, bort bort bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar