söndag 28 april 2013

Hejhej från Prag

Nu har vi sovit en natt i Prag. Vi kom hit ganska sent så det var bara att öppna minibaren och länsa den på alla nötter och lite dryck, sen gå och sova.

Nu sitter vi vid frukostbuffén, det är bäst wifi här. Vi har ingen täckning alls på rummet. Och rummet förresten, vi skulle ha en mini-svit. Men vi har blivit uppdaterade till en deluxe-svit. Vet inte om den är så deluxe hemma i Sverige. Men här känns det fantastiskt!

Frukostbuffén har ett fantastiskt lchf-utbud. Denna resa ska jag klara det! Hålla mig till lchf och inte en massa annat skit. Men hade tänkt att pröva på ngn öl, jag menar vi har ju åkt till ölets land. Jag tycker ju egentligen inte om öl speciellt mycket. Så jag får nog suga på den karamellen.

Nu vill Bisse att vi ska gå! Så puss och hej från Prag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar