fredag 17 maj 2013

Dåliga uppdateringar

Jag börjar bli dålig på detta igen. 

Men jag skyller på massa jobb (jobbar tillochmed hemma). Nackspärr har jag också så kan knappt röra mig - eller jo, nu kan jag! Mer än igår i alla fall :)

Jag har typ tränat varje dag också, känner mig riktigt duktig. Gått till vårt lilla lilla gym och cyklat lite på träningscykeln och sen kämpat på med både plankan och sit-ups. Men det som kanske är det allra bästa är ju att jag cyklat till och från jobbet (12km enkel väg) två tisdagar i rad. Tror minsann det ska bli en vana. Och eventuellt då också utöka det till nästan alla dagar i veckan! Så skönt :) kanske dock inte torsdagar och var fjärde fredag eftersom jag öppnar då och jag är ju så himla morgontrött!

Men nu är det mat. Hittade en konstig gryta i frysen, trodde det var fisk i. Men när jag började koka upp den på spisen igen så visade det sig vara kyckling :) mums! Den tar vi! Den har dock transformerat sig till soppa nu. Och kan inte riktigt berätta vad som är i eftersom det var ett tag sen den tillagades ;P

Trevlig spis! Trevlig fredag! Trevlig 17e mai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar