måndag 20 maj 2013

Mat, träning och livet

Jag älskar mat! Många som gör. Och jag känner att jag inte kan tillägga så många nya lchf-recept. Det finns så sjukt mycket recept i dagsläget. Och jag orkar helt enkelt inte engagera mig i det just nu. 

Jag måste alltså logga in via datorn och byta namn på denna blogg. För den handlar då inte om mat i alla fall. Men jag gillar att komma in här och skriva av mig lite då och då i alla fall. 

Tex. som idag när jag var ute i spåret i Vilsta och gick femman (tänkte springa sista km) men då dök fina Josephine upp bakom mig som en gasell och hon gjorde så jag sprang minst en halv km till i alla fall. Låter kanske inte mkt för omvärlden, men för mig är det ett fantastiskt framsteg. Det var roligt, skönt och asjobbigt mot slutet. Men jag gjorde det, och det känns sååååå bra. Pepp pepp pepp! 

Det blev falukorv, zucchini, stekt lök och majonnäs, crème fraîche och stevia ketchup till middag. Enkelt och gott. Måste kämpa vidare...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar