lördag 22 juni 2013

Cykeln är stulen

Min fina vita cykel är nu stulen. Jag fick en cykel av min Tobias när jag fyllde 20, den fick jag behålla i ungefär tre månader. Nu fick jag en ny cykel igen av min Tobias när jag fyllde 25. Den fick jag behålla i ungefär två månader. 

Jag känner mig så sjukt ledsen just nu. Jag ångrar att jag inte hade mitt skitstora lås kvar på cykeln, men det låset var både otympligt och svårt att låsa upp. Jag ångrar även att jag var för lat för att ställa ned min fina i cykelkällaren. 

Det ska fan inte behöva vara så här! Man ska kunna ställa sin cykel vart som helst OLÅST, utan att den ska bli stulen, för att folk ska veta vad som är mitt och vad som är ditt! Kleptoman eller inte, jag avskyr dig för att du snott min älskade cykel som jag precis nyss fått och som jag var så glad för! 

Ursäkta inlägget, men de riktigt fula människorna är de som skiter i hur mycket kärlek och pengar man lägger ned. Jag är ARG och BESVIKEN just nu!!! 

TACK FÖR ATT DU FÖRSTÖRDE MIN MIDSOMMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar