måndag 8 juli 2013

Sista veckan innan semester

Första dagen på sista veckan innan semester är nu avklarad. Och den kunde verkligen inte ha gått mer långsamt. Dagen på jobbet vet visserligen rolig, men så sjuuuuukt långsam. Kan vara för att det var otroligt lite barn och ett överflöd av pedagoger! Barnen stimulerar sig själva, de har nya kompisar att leka med och de kör sitt eget race. Och vad gör vi? Tittar så de har ren blöja och torra kläder typ. 

Nog klagat! Jag längtar som ett får till semestern, och nu är det bara fyra dagar kvar. Två av dem är korta! I morgon och på onsdag! Stänger torsdag och hoppas på att kunna kompa på fredag så man kan få sluta tidigare - hoppas bara inte det är fler som tänker som jag ;) 

Vi har lite semesterplaner nu i alla fall, jag och min Ebbot! Skåne, Orust och Lysekil :) kommer bli fint! Kanske Kolmården med fina Ellen och Oskar innan Skåne. 

Jag längtar, jag längtar, jag längtar! Ska upp tidigt i morgon så jag ska väl gå och nanna kudde nu så här klockan halv tio på kvällen. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar