torsdag 4 juli 2013

Sex dagar kvar

Fredag i morgon! Sen är det bara en vecka kvar till semestern! Fantastiskt :) kommer bli så grymt skönt! Det blir iaf en resa till Skåne. Sen får vi se vad som händer. 

På jobbet går det bra. De senaste dagarna har jag snarare jobbat som snickare än som förskollärare. Jag bygger barnens villa, det blir fint! Jag har gjort en diskho med kran (med lite hjälp av Helene), jag har gjort spis med ugn, kyl och frys, en hylla, fondvägg... Ojojoj det blir bra :) jag har till och med sytt mat! Barnen kommer få det så himla bra! 

Nu ska jag sova. Jag har varit vaken sedan kl 5 idag, jobbat, slappat, varit på aw, gullat med pöjken, och nu ska jag soooova! Skönt med sovmorgon i morgon. Thats that!

På lördag blir det tjejkväll - tjoho! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar