söndag 30 juni 2013

Gloria infinito amor

Har haft en finfin helg! I fredags lyckades jag få igång mitt gamla super Nintendo! Donkey Kong Country 2, gud vad jag saknat det! 

Igår när min man låg hemma i dödens bakfylla, så åkte jag hem till min finaste Johana Gloria Lopez! Vi hade som vanligt sjukligt roligt. Jag hade med mig en heliumballong, så vi hade lite roligt med den såklart ;)

Sen idag åkte vi till Ikea, jag köpte ny matservis (heter det så?) nya tallrikar alltså, fina vita Arv. Blir mycket bättre än de gamla svarta. Nya bestick blev det också för att uppdatera lite extra :) sen köpte jag mest till jobbet, till barnens kök. De fick bestick, diskborstar, tvättsvampar och disktrasor. De kommer få så fint. Längtar tills det blir helt klart :) i morgon ska jag ta med mig en massa filttyg hem från jobbet som jag ska sy "mat" av som barnen kan leka med :)

Nu är jag hemma hos min man igen, nu mår han lite bättre i alla fall! Längtar till nästa helg, då blir det tjejkväll tjohoo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar